注目キーワード
  1. Bowmore
  2. 1966
  3. Samaroli
  4. Sestante
  5. Intertrade

JOHNNIE WALKER® UNVEILS SECOND BLEND FROM JOHNNIE WALKER EXPLORERS’ CLUB – THE GOLD ROUTE™, INSPIRED BY THE RICHNESS OF LATIN AMERICA

  • 2013/03/11
  • 2013/03/11
  • Stream
  • 352回
  • 0件


aa112-951x1024


本日発表の免税店向けジョニー・ウォーカー。

Crafted from the finest aged whiskies hand-picked for a luxurious smoothness and vibrant flavour, in the glass the JOHNNIE WALKER EXPLORERS’ CLUB COLLECTION – THE GOLD ROUTE evokes a sense of the exotic fruit flavours and beautiful rich golden colours of this region.

商品紹介によると、豪華にスムース、力強く、エキゾチックな果実味が魅力とのこと。

昨年末から、フィディックですらフルーティーになるなど、ウイスキー業界には「果実的技術革新」が一気にやってきている模様。ブレンデッドブランドにも波及。

後付けエステル収量増し手法への深読みは、https://www.whiskylink.jp/?p=10606

Johnnie Walker Facebook: facebook.com/JohnnieWalker
Johnnie Walker Instagram: @johnniewalker
Twitter Hashtag: #JWGOLDROUTE
Campaign Video: http://youtu.be/tYzNryMTNRs
Further information on the history of the John Walker & Sons agent journeys