本日発表の免税店向けジョニー・ウォーカー。
Crafted from the finest aged whiskies hand-picked for a luxurious smoothness and vibrant flavour, in the glass the JOHNNIE WALKER EXPLORERS’ CLUB COLLECTION – THE GOLD ROUTE evokes a sense of the exotic fruit flavours and beautiful rich golden colours of this region.
商品紹介によると、豪華にスムース、力強く、エキゾチックな果実味が魅力とのこと。
昨年末から、フィディックですらフルーティーになるなど、ウイスキー業界には「果実的技術革新」が一気にやってきている模様。ブレンデッドブランドにも波及。
後付けエステル収量増し手法への深読みは、https://www.whiskylink.jp/?p=10606
Johnnie Walker Facebook: facebook.com/JohnnieWalker
Johnnie Walker Instagram: @johnniewalker
Twitter Hashtag: #JWGOLDROUTE
Campaign Video: http://youtu.be/tYzNryMTNRs
Further information on the history of the John Walker & Sons agent journeys